Plachtění v Grenadě: Západ slunce na palubě Smart

„Ahoj kluci, vítejte v důvtipném, chtěli byste rumový úder?“ To byl pozdrav, který jsme dostali od Dannyho, majitele místně vytvořeného inteligentního svahu. Rádi jsme přijali osvěžující nápoj a také jsme se usadili na pozdní odpolední plachtu na Karibském moři, což je mnoho určitě jednou z nejlepších věcí, které můžete hrát v Grenadě.

Building Boats je umělecký typ, který sahá mnoho generací přímo tady v Grenadě, stejně jako v konkrétních sourozeneckých ostrovech Carriacou a Petit Martinique. V 18. století by se tyto obvykle vyvinuté plavidla (svahy) odpluly a také dolů po karibském řetězci z St. Barts do Trinidadu, při nákupu do obchodu a cigaret … stejně jako v některých případech zahrnuly pašování rumu!

Fotografický kredit: Zmizená plachta
Stavba lodí hraje velkou roli v životě i v historii lidí v Carriacou a Petit Martinique. Tolik, aby zajistilo, že v srpnu existuje dokonce roční regata pro tyto místně vyvinuté lodě – které jsou štíhlé, lehké i rychlé.

Obrázek: The Missing Sail
Bohužel, stejně jako četná místa po celém světě, začala se běžná metoda dělat věci a modernizace vstoupit. Obchodníci již nechtěli ručně vyráběné dřevěné svahy; Mnohem více přemýšleli o ocelových nákladních lodích.

Nádherné lodě se nevyvíjely tak často, jak používaly, stejně jako tento typ grenadiánské kultury byl na pokraji umírání.

Naštěstí v posledních několika letech začalo mnoho turistů chtít během svých cest do Grenady i Grenadinů chtít mnohem autentičtější zážitek, stejně jako cizinci, kteří se zabývají nákupem těchto odlišných lodí pro sebe.

Budova Sloop se vrací!

Baldwin Deroche: stavitel důvtipného
Pro obyvatele Grenadinů je tato konvenční dovednost něco, o čem je třeba být šťastný, stejně jako nový dokument, který by si lidé uvědomili tento typ umění a proč je to tak důležité. Film se nazývá Missing Sail: Příběh karibské tradice.

Toto je podstata fascinujících informací, které jsme dostali od Dannyho, který je grenadiánský, stejně jako skrz. Kapitán Walter má více než 30 let zkušeností na moři i od Carriacou. Nejenže jsou tým z ostrovů, ale také občerstvení, ovocná šťáva, umělecká díla, rum a samozřejmě také loď.

Vždy se snažíme podporovat regionální podniky, takže Smart měl pro nás ideální tvar. Pečlivě pracují s instalací skořice Grenada, což je velkolepý obchod na ostrově.

Danny nám poskytuje lekci historie o stavbě lodí v Grenadě
Se dvěma schopnými Grenadiány na palubě a rumem v rukou jsme byli připraveni jít.

Po rychlém bezpečnostním rozbalení (nechcete být zasaženi rozmachem!), Zamířili jsme z Port Louis Marina s krásným barevným financováním St. George’s na naší pravoboku. Metodu jsme pomalu udělali na západním pobřeží do Dragon Bay, který je zajištěn Moliniere Point – také chápaný jako perfektní oblast pro šnorchlování i plavání.

Projíždějící kolem St. George’s, finanční město Grenada

Chápeme, že Grenada je svěží, ekologická i nádherná, ale vidět ostrov z vody nám opravdu připomněl přesně to, jak nedotčené je toto místo.

Danny jsme komovali v Dragon Bay, stejně jako předtím, než jsme to pochopili, Danny hodil do moře nudle bazénu a další plovoucí pomůcky a po nich se po nich vrhl. To byl náš signál! Rádi jsme skočili na osvěžující plavání.

Skupina z nás popadla nudle a také se rozběhla ve vodě s našimi pivy v ruce.

Když jsme byli připraveni, skočili jsme zpět na loď, oblékli si nějakou hudbu a udělali jsme naši metodu na jih směrem k přístavu. Slunce začalo sestupovat do moře a také vše, co bylo delegováno, bylo sedět a potěšení z velkolepé show.

To, co se mi na této cestě při západu slunce opravdu líbilo, byla pravda, že byla tak chlazená. Nebyl to jeden z těch výletů, kde nám bylo řečeno, kdy se dostat zpět na loď (udělali jsme to, když jsme se cítili jako), nebo že musíme nosit záchrannou bundu při plavání (pokud bychom ji potřebovali, my bychom byli Použijte jeden). Nemělo to pocit, že existuje velké množství pravidel, přesto jsme se cítili naprosto bezrizikoví a postarali se o to.

Jednalo se o nepřekonanou záležitost, která je vhodná pro náš styl, stejně jako pro Karibik.

Nás s kapitánem Waltera – byl skvělý!

(Nenechte si ujít naše online video na Facebooku na konci tohoto příspěvku!)

PrAktické informace:

Pokud uvažujete o plavbě na palubě důvtipného, ​​vše, co požadujete, je skupina kamarádů – nebo cizinců, kteří brzy skončí jako přátelé. Danny pronajímá loď soukromě, pro minimálně 6 lidí (nebo pokud je jich 5, platíte za 6 lidí), stejně jako nemíchají skupiny. Pokud jste jediný cestovatel nebo pár, položí na Facebook zprávu, aby zjistil, zda někdo přemýšlí o připojení k vám. Nebo můžete uspokojit některé kamarády v baru a pozvat je!

Na plachtě jsme udělali několik nových kamarádů! Díky za fantastický den Med Studenti!
Celodenní plachta: Tato cesta odjíždí v 10:00 a také se vrací ve 16:00. Během dne budete šnorchlovat v mollinaire podvodní sochařské park a také plavat v Dragon Bay nebo Flamingo Bay. Oběd na palubě vyhověl plachtěním na odpoledne. Výlet zahrnuje čerstvě vymačkané regionální šťávy, ovoce, vodu, piva, rumový úder, občerstvení, oběd i dezert.

Náklady jsou 100 USD / osoba, pro 6 – 16 lidí. Pokud máte méně než 6 lidí, minimální náklady na lodi jsou stále 600 $.

Půldenní plachta: Tato cesta probíhá od 9:00 do 12:30 nebo 12:30 – 16:00. Opustíte přístav St. George a postavíte se na západní pobřeží na známý mollinaire podvodní sochařský park pro šnorchlování a plachtění. Cesta zahrnuje: čerstvě vymačkané regionální šťávy, vodu, piva, rumový úder i občerstvení.

Náklady jsou 65 USD / osoba, pro 6 – 16 lidí. Pokud máte méně než 6 lidí, minimální náklady na lodi jsou stále 390 USD.

Sunset Sail: Tato cesta odjíždí ve 16:00 a v zimě se vrací v 18:00. V létě je 16:30 – 18:30. Potěšení v plachtění a nádherném západu slunce.

Náklady jsou 45 USD / osoba pro 6 – 16 lidí. Pokud máte méně než 6 lidí, minimální náklady na lodi jsou stále 270 USD.

2denní plachta: Pokud se cítíte opravdu dobrodružně, můžete také jít na 2denní výlet po řetězci Grenadine Island. Udělali jsme to před pár lety, ale šli jsme s trajektovými loděmi i s nákladní loď – kdybychom pochopili, že bychom se mohli plavit, určitě bychom měli!

Stojí to 150 USD / osoba (plus 45 USD za celní úpravy v SVG) pro 10 – 12 lidí na plachtu. Výlet začíná v Carriacou (měli byste se dostat sem sami na trajektu Osprey nebo letem), pak pokračuje na Anse Le Roche, Union Island, Happy Island, Mayreau Island, Salt Whistle Bay, Saline Island a také návštěva Tobago cays k šnorchlování s želvami.

Spíte také na lodi pod hvězdami po dobu 1 noci.

Abychom vám poskytli koncept rozdílu v nákladech, pouze náš denní výlet Tobago Cays byl 100 USD na osobu!

Pro mnoho dalších informací naleznete na webových stránkách Savyy Sailing Experience nebo se s nimi spojte na (473) 409 – 3255.

Podívejte se na naše online video z cesty

#Sunset Sail s inteligentními chartery Grenada Sailing v Grenadě !! Fantastický den, fantastický výhled i samozřejmě, neuvěřitelná skupina lidí!

#puregrenada čistě grenada najděte Grenadu

Zveřejněno kozami na silnici v úterý 25. října 2016

Vezměte prosím na vědomí, že jsme za tuto cestu nebyli zaplaceni, stejně jako v žádném případě nejsou povinni se o ní skládat pozitivně. Pokud se rozhodnete zarezervovat výlet s důvtipným, nedostáváme také žádný typ kompenzace. Danny nás pozval na lodi, měli jsme fantastický čas a rozhodli jsme se tento článek zveřejnit. A je to ?

Jako tento příspěvek? Připnout!

Zřeknutí se odpovědnosti: Kozy na silnici jsou partnerem Amazonu a také přidružením pro některé další maloobchodníky. To znamená, že provádíme provize, pokud kliknete na odkazy na náš blog a také nakupujete od těchto prodejců.