Silniční výlet na Krétě: Jízda z pobřeží k pobřeží

Dosáhli jsme Crete přes krátký super rychlý trajekt z Santorini. Kréta je jedním z nejvýznamnějších míst, které vidí v Řecku, takže jsme byli nadšeni, že jsme se podívali na další 10 dní. Jako obvykle při příjezdu jsme byli odečteni taxikářskými řidiči, kteří prohlásili, že autobusy přestaly běžet. Naše cestovní zážitek vám vždy říká, že taxikáře nejsou důvěryhodné, takže jsme to navštívili na autobusové nádraží stejně stejně jako jistý dostatečný autobus čekal.

Náklady na autobus 7 eur, zatímco taxi by bylo 70. Trpělivost platí. Uznázali jsme se v La Luna Apartmány kolem 21:00 hod těsně poté, co slunce nastavilo přes Středozemní moře. Zkontrolovali jsme i ještě jednou jsme znovu pozoruhodného bytu. Tentokrát za pouhých 20 dolarů! Byt má kuchyňský kout, 2 lůžka, číst, stejně jako významný balkon s výhledem na moře. Hodnota za peníze v Řecku je bezkonkurenční. Dali jsme naše zbytkové potraviny, stejně jako chlast z písečných vil v lednici, stejně jako sledoval pár filmů na notebooku před spaním.

Viz také: Nejlepší věci pro provádění v Řecku

Visí na pozoruhodném bazénu. Stalis, Kréta, Řecko.
Druhý den jsme vstali, stejně jako autobusem do Herisinisos, (cca 10 minut) na skautovat pronájem auta. Po přechodu na 6 různých míst jsme si uvědomili, že cena byla docela běžná po celém městě (20 euro, zcela pojištěné), takže jsme se rozhodli pro krásu Hyundai Prime. O velikosti kufru, to bylo modré (Darkova volba v nepřítomnosti růžové), stejně jako opravdu odjel hodně, jako je trochu jdoucí vozík.

Velmi poprvé vzali auta a kamion do Knossos, starobylé minojské vesnice, která byla kolonizována po dobu více než 7000 let. Místo bylo nesmírně skvělé, ale s největší pravděpodobností převezen zpět nadměrným imaginativním zakládajícím archeologem sirem Arthur Evans. Tam byly malé fragmenty maleb zjištěných, které on manipuloval, aby vzal stejně jako na výborné nástěnné malby zobrazující to, co věřil, že by byl starověkým portrétem nebo scénou. Je to skvělý obchod, jako když astrologové vezmou 4hvězdičkové souhvězdí, stejně jako pojištění, že je to divoký backing býk.

Viz také: Řecko Cestovní průvodce

Asi hodina poté, co jsme se ukázali v Knossosu Sky uzavřená, stejně jako docela zlé bouřky, v době, kdy jsme se vydali zpět do auta. Na metodovém domě jsme se zastavili u našeho nového preferovaného obchodu s potravinami, Carrefour, kde jsme si vybrali pár lahví vína pro jen 1 euro nebo $ 1.40 každý !! Měli jsme si koupit celou paletu … co jsme přemýšleli?

Darigraie čeká na autobus. Stalis, Kréta, Řecko.We jako pronájem auta! Cestování s Kréty, Řecko.Ruins z Knossos. Kréta, Řecko.Some vázy na Knossos. Kréta, Řecko.
Druhý den jsme se probudili brzy (9:30), stejně jako zabalil naši auta a kamion, stejně jako zamířil na jednu další výlet, nicméně první jsme museli naplnit plyn! Teď chápu, že jsme si vždycky stěžovali na náklady benzínu v Kanadě Být $ 1,20 A litr, dobře jsme zatraceně štěstí. Plyn zde je 1,74 eur / litr. To je $ 2,40 za litr! takže trochu hyundai se zdá být spíše plynový guzzler.

Dali jsme do 30 dolarů, stejně jako menší než čtvrtina skladovací nádrž v tomto bitovém košíku. Každopádně jsme se vydali do krásné oblasti Kréty nazývá Lesithi Plateau. Metoda vzhůru, nahoru, nahoru, takže jsme sledovali zásobní nádrž plynu jít dolů, dolů, ale když jsme dosáhli vrcholu, byli jsme schopni pobřežní čáru na jakémkoli typu sjezdových částí silnice. Jakýkoliv typ času jsme zasáhli kopec, který křičel “pobřežní silnici”, stejně jako dát to v neutrálním i pobřeží až do auta a kamionu téměř dosáhli zastavení v slabém pokusu zachránit plyn.

Názory však byly ohromující. Navzdory zataženo, poněkud deštivé počasí vypadalo bohaté ekologické údolí krásné. Prošli jsme s vesnicí po vesnici, kde se silnice změnila v trochu pruhu vpravo s centrem obce, stejně jako dlažba změnila k dlážděnému dlážděnímu, jak jsme kolem bitových kaváren, stejně jako restaurace. Šli jsme do některých tradičnějšího řeckého způsobu života s ovcemi pastýřů, stejně jako zemědělci řezací plodiny. Na jednom okamžiku, stádo sto nebo tak ovcí naprosto zablokoval silnici, stejně jako jsme museli počkat, když prošli s přilnavostí svahu krku Hung Bells.

Zastavení na nějaký oběd. Lasithi Plateau, Kréta, Řecko. Blokování silnice. Lasithi Plateau, Kréta, Řecko.

Jakmile vyčistili, směřovali jsme do Dikteon jeskyně, uvedli, že jsou rodištěm Zeusu. Viděli jsme spoustu jeskyní v našich cestách, stejně jako i když žádná jeskyně nebude na vrcholu Jietta Gorotta v Libanonu, oninikdy nestaráš. Jeskyně byla krásná a jak jsme šli do úst jeskyně, okamžitě jsme začali klesat přímo dolů na meandrující dřevěné schodiště, které snaked svou metodu kolem stalagmity.

Tato jeskyně byla fascinující, protože jeho vchod byl na tak prudký pokles, že to bylo téměř jako díra ve skále spíše než jeskyně. Uvnitř tam byly rybníky, stejně jako potoky typické pro ty druhy jeskyní, které ukazují krásné formace z jejich klidu, skleněný povrch. Na metodě zpět z jeskyní jsme prošli četným bílým plaveným větrným mlýnem, které byly vyvinuty na počátku 17. století.

Zřejmě využíval na 20 000 z nich, nicméně nedávno byly roztrženy pro více zemědělské půdy, jakož i efektivnější, současné způsoby zavlažování. Uvnitř jednoho z vesnic jsme se zastavili na oběd v tradiční řecké taverně. Měli jsme chutné jídlo sýra Feta, vepřové gyros s pita, Tzatziki, chléb, stejně jako karafy červeného vína. Bylo to výtečné.

Míří do jeskyně Dikteon. Lasithi Plateau, Kréta, Řecko.

Uvnitř jeskyně Dikteon. Lasithi Plateau, Kréta, Řecko.nick vstup do slavné jeskyně Dikteon, zřejmé, kde se narodil Zeus. Lasithi Plateau, Kréta, Řecko.

mmm, chléb, tzatziki dip, gyros, stejně jako červené víno. Perfektní řecký oběd! Lasithi Plateau, Kréta, Řecko.
V den 3 v Krétě jsme ještě ještě jeden výlet. Tentokrát kolem veškeré metody na jižním konci ostrova, na starý hippy hangout s názvem Matala. Matala je nyní rušné turistické město s trochou svého hippie, které zbývá, jiná než obecná chlazená atmosféra, stejně jako krásná pláž, která je lemována zeď z rockových řezaných jeskyní, které byly využívány pro úkryt pro četné roky … včetně spaní Otvor pro hippies nahoru až do 10 let, když k ní regionální úřady zastavit. To je pravděpodobně jeden z nejkrásnějších pláží v Řecku, pokud hledáte jen ochlazovací atmosféru.

V podstatě jsme jen položili na pláži po celou dobu relaxaci, někdy lámání našeho čtení, abychom se vydali 100 metrů do Carrefour, abychom si koupili nějaké občerstvení stejně jako pivo. Tvrdý život Je to toto backpacking. Nikdy jsme se nedokázali odloupnout sami z našich lehátek, abychom viděli jeskyně, a to, co by mělo být jen 100 metrů od hotelu … možná, kdyby nabídli pivo v jeskyních, udělali bychom to.

Darier se těší na pláž. Matala, Kréta, Řecko.

Amazing Tree Art! Matala, Kréta, Řecko.A Úplně vyřezávané obličej. Matala, Kréta, Řecko.

Takže první polovina našich krčícího zážitku skončila. Kréta je takový významný ostrov, který jsme museli pronajmout auta a kamion, stejně jako jsme museli rozdělit ostrov do dvou. Náklady na polovinu našeho času v hotelu La Luna na východním pobřeží, stejně jako na druhé polovině hotelu Balito Hotel na západním pobřeží. Poté, co jsme viděli vše, co jsme potřebovali vidět na východě, jsme zabalili naše věci, odhlášení, stejně jako začal nejjednodušší cestovní den naší backpacking kariéry.

Obvykle na cestovní den musíme zabalit cokoliv úhledně v našich taškách, zvednout je na zádech, stejně jako výlet dolů do autobusu, který nás obvykle bere k autobusovému nádraží, pak přepínáme autobusy, stejně jako autobusem Naším cílem, obvykle dodávaným dalším autobusem nebo kabinou do našeho hotelu. Ne dnes. Právě jsme hodili všechny naše věci v automobilech a kamionu, stejně jako pomalu dělal naši metodu přes ostrov. Zastavení fotek, stejně jako Pees, kdykoli jsme žádoucí (aka kdykoliv Darigaires chtěl) to bylo tak snadné.

Někdy věříme, že by bylo hezké, kdybychom mohli vždy pronajmout auto, nicméně kvůli nákladům, které by s největší pravděpodobností snížil délku výletu podstatně. Je však hezké, když máme jeden. Teď jsme byli pryč do vesnice Kato Galatas na západě Kréty, kde se budeme zabývat touto polovinou tohoto velkého ostrova.

Ukázali jsme se na Balito Hotel ve 14:00 hod. Stejně jako příjemný majitel, který nazval sebe sama řecká maminka nám ukázala pár pokojů. Vybrali jsme krásný byt s kuchyní, TV, A / C, obrovskou postelí, stejně jako významný balkon, který se zabýval západem slunce. Ukazuje se, že se nemůžete pokazit s mezerami v Řecku, umístění bylo významné, stejně jako neposkvrněný, stejně jako pouze náklady asi 32 dolarů / noc. Asi dvakrát více, než rádi utratíme na mezerách, nicméně stojí za to za cenu. První den tam jsme prostě hojpeme u bazénu jedl na večeři Gyro v regionální restauraci, stejně jako pozoroval nějakou televizi na našem gauči, než to zavolá noc.

Jedno of pozoruhodná jídla, kterou jsme udělali v našem apartmánu: špagety s karbanátky, stejně jako regionální řecké červené víno.
Na zdraví! V našem bytě v Kato Galatas, Kréta, Řecko.

Druhý den ráno jsme se probudili kolem 9:00, stejně jako sami sebe pěknou obrovskou snídani, jak jsme udělali celý čas v Řecku. Slanina (nemožné objevovat na Středním východě), vejcích, pečených fazole na toastu pro mě, stejně jako jogurt, ovoce, stejně jako vejce pro Darily. Vždy pryč spolu s Espresso Cafe Au Lait, který musím přiznat, jsou však okamžitě, nicméně vynikající.

Opustili jsme kolem 10 hodin, stejně jako zamířil na pláž Elafonisi na jihozápadním rohu ostrova. Elafonisi je známý pro jeho růžový písek. Když jsme se ukázali, jsme překvapeni, když viděli, že sotva zůstal jakýkoliv typ zvýšeného barevného písku. Roky zlodějů písku, stejně jako turistické obchody prodávající jedinečná zrna vyčerpali zásobu na několik pruhů v blízkosti břehu linie.

Pláž přesto byla krásná. Křišťál odstranit vodu lemoval mnoho pískovců, které tam snaked metoda ven do ostrova elafonisi. Právě jsme šli v kotníku hluboké, tyrkysové moře na pár set metrů na ostrov sám. Povětrnostní stav byla zatažena, stejně jako zatažená většinu dne se však rozešlo kolem 3:00, aby odhalil pravou krásu pláže.

Pláž je taková jako květina tímto způsobem, jeho opravdové barvy vyzařují pouze při polibkování sluncem. Mezi minuty se mraky rozešli, popadl kamery, stejně jako nějaké fotky před únikem Sky Converged, když více, stejně jako začalo deště. Běželi jsme zpátky k autům a kamionu, stejně jako zamířil zpět do našeho bytu, kde jsme pili víno, jedl Feta stejně jako Tzatziki, stejně jako chléb, stejně jako sledovaný televizor až do doby lůžka.

Krásná pláž Elafonisi. Kréta, Řecko.

Skákání pro radost na pláži Elafonisi, Kréta, Řecko.
Kozy na silnici těší den na pláži Elafonisi, Kréta, Řecko.

Den 3 Na západním konci Kréta jsme vyrazili do krásné pláže Balos. Opět mraky se urychlily režii se zlověstnou temnotou, která se někdy nalil déšť na naše malé auto. Nicméně ještě jednou, když jsme se ukázali na pláži, se Slunce rozbil mraky jen asi 30 minut, jen dlouho dostačující plavat, stejně jako vzít nějaké fotky jednoho z nejkrásnějších pláží, které jsme kdy viděli.

Pěší turistika na pláž, odkud jsme zaparkovali auta a kamion, můžeme vidět tmavě modré Středozemní moře, stejně jako jeho krásný skalnatý pobřeží. Když jsme však přišli kolem posledního ohybu na našem 2km výletu, jsme napomáhali, co jsme přišli veškerou tuto metodu, stejně jako to bylo skutečně úchvatné. Útesy se rozpadly do moře a odhalily pramen dokonalého bílého písku, který řez s smaragdovým zátokem.

Úzký pískoviště neměl nic než několik deštníků, stejně jako židle, stejně jako jsme vlastně první lidé na pláž. Nikdy se nebaví ohromující pláže, stejně jako to bylo jeden pro knihy. Bohužel jsme se nemohli vychutnat dlouho, protože kdy opět přišli mraky, stejně jako začal nás na naší procházce zpátky do kopce do auta.

Úžasné Balos Beach. Kréta, Řecko.

Nick se těší 30 minut slunce na ohromující Balos Beach, Kréta, Řecko.
Dark v krásné pláži Balos, Kréta, Řecko.

Den 4 začal brzy, opravdu brzy, v 6:30 jsme chytili autobus z Hania do Samaria Gorge. Když jsme se ukázali, bylo jen naše autobusové tuny, stejně jako několik dalších turistů na ústí soutěsky, kde jsme si koupili vstupenky, stejně jako začal túrem. Ranní mlha se jen zvedla z rosy namočené údolí, když slunce vyvrcholilo zpoza své velké skalní dohody se stěnami. Ráno bylo dokonalé, stejně jako byl jediný čas, kdy jsme měli mezi námi jakýkoliv druh oblasti, stejně jako ostatní turisty.

Zastavili jsme se kolem 10 pro nějaký brunch poblíž malého vodopádu jen u stezky. To je, když dorazily hordy. Četné turisty z kréty sestoupil na cestě, stejně jako všichni z nás skončili být mravenci v řadě, takže naši metodu do kolonie. V této situaci byla kolonie město Agia Roumeli na konci túry.

Při pohledu dolů v údolí, kde bychom byli turistika. Samaria Gorge, Kréta, Řecko.
USA se připravují na náš dlouhý výlet na Samaria Gorge. Kréta, Řecko.

Túra si zachoval svou krásu, ale ztratil jeho klid, jako w